آموزش زبان نصرت يوناني

آموزش زبان نصرت در ۹۰ روز ، آموزش رايگان زبان نصرت ، دانلود آموزش زبان نصرت رايگان ، آموزش زبان به روش نصرت ، آموزش زبان نصرت

آموزش زبان نصرت يوناني

۱,۹۲۴ بازديد ۰ نظر

آموزش زبان نصرت يوناني

در روش آموزش زبان نصرت يوناني هنر آموز اول به درس هاي اموزش داده شده توسط مدرس به زبان يوناني گوش مي دهد سپس معني و توضيحات مكالمه گفته شده به زبان فارسي بيان ميگردد.در اين روش شما با قرار گيري در يك محي كاملا تعاملي و دوجانبه با مدرس به گونه اي زبان يوناني را يادمي گيريد كه گويي از ابتدا در يك كشور يوناني زبان به دنيا امده ايد و به زبان يوناني صحبت مي كرده ايد.

آموزش زبان يوناني به شيوه نصرت باعث تقويت حافظه و مهارت يادگيري در حين آموزش مي شود. مجموعه آموزشي نصرت يكي از بهترين و معروف ترين مجموعه هاي آموزش زبان يوناني مي باشد كه موردپسند بسياري از زبان آموزان واقع شده است. آموزش اين مجموعه بسيار ساده و لذت بخش مي باشد.

 آموزش زبان يوناني به روش نصرت در ۳۰ روز شركت سبا جديدترين روش يادگيري زبان يوناني به صورت فايل هاي mp3 قابل اجرا در كليه دستگاههاي پخش خانگي موبايل و mp3 player و … ميباشد

آموزش زبان يوناني نصرت يكي از كامل ترين مجموعه هايي است كه جهت آموزش كامل زبان يوناني براي شما عزيزان فراهم گرديده است و بر روي تمامي مهارت هاي زبان يوناني شامل گويش، تلفظ و مكالمات تاثير بسزايي دارد.

آموزش زبان نصرت يوناني

دانلود رايگان درس اول آموزش زبان يوناني نصرت (حجم 28 مگابايت)

دانلود رايگان درس دوم آموزش زبان يوناني نصرت (حجم 44 مگابايت)

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

فقط ۲۵۰۰۰ تومان

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان يوناني را كامل فرابگيريد)

 اين مجموعه برگرفته از جديدترين متد آموزشي روز دنياست. با اين مجموعه شما مي توانيد در هر مكان و موقعيتي كه هستيد مكالمه يوناني خود را تقويت كنيد زيرا اين بسته قابل اجرا بر روي كامپيوتر، موبايل و دي وي دي پلير (DVD Player) و MP3 مي باشد. مجموعه اي كه در اين سايت براي شما فراهم كرده ايم، آخرين و كامل ترين نسخه يوناني نصرت است كه داراي ۳۰ درس و همراه با آموزش مكالمات صوتي زبان يوناني نصرت است. بسياري از زبان آموزان به دنبال يادگيري زبان يوناني به فارسي مي باشند


مشخصات مجموعه آموزش زبان يوناني:

    تمرين و تقويت حافظه در حين يادگيري
    آموزش مكالمه به زبان يوناني و يادگيري آن تنها در ۳۰ روز
    قابل استفاده براي تمامي سنين با هر سطح از آشنايي با زبان يوناني
    برگرفته شده از جديدترين روش آموزش زبان در جهان
    قابل اجرا در كليه دستگاههاي پخش خانگي ، موبال ، mp3 player و كامپيوتر
    آموزش و مكالمه به زبان يوناني بيش از ۱۲ ساعت شامل آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه و آشنايي با جمله سازي

خريد آموزش كامل زبان يوناني نصرت


كليه دروس ارائه شده در اين مجموعه به صورت فايل هاي صوتي ارائه شده است و شما براي يادگيري آنها فقط و فقط نياز به گوش دادن اين فايل هاي صوتي داريد.

 

در اين بسته آموزشي با استفاده از تكرارهاي هوشمندانه و برگشتي ، لهجه شما از پايه و به صورت كاملا اصولي شكل گرفته و به طور اتوماتيك با قواعد زبان آشنا خواهيد شد.

گوش دادن به فايل هاي صوتي ارائه شده در اين مجموعه بسيار لذت بخش و پرانرژي بوده و به طور مداوم از شما تمرين هايي ميخواهد (تكرار برخي از جملات) كه خود اين مساله براي شما بسيار هيجان انگيز و لذت بخش خواهد بود.

اگر تا اندازه اي به زبان يوناني مسلط باشيد ، اين دوره آموزش از سطح ابتدايي تا سطح پيشرفته ، بدون نياز به استفاده از كتاب ، شما را در فراگيري زبان يوناني كمك خواهد كرد.

مشخصات شناسنامه اي اثر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي:۸-۰۰۶۲۵-۰۳۶۹۶۲

در ابتداي آموزش يك مكالمه پخش خواهد شد ، سپس بر روي تك تك كلمات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.

اين دوره آموزشي در ۳۰ درس جداگانه ارائه شده است.

آموزش مكالمه زبان يوناني به صورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني معين شده باعث ميشود اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال پيدا كرده و محفوظات ماندگار گردد.


مزيت هاي استفاده از اين بسته آموزشي:

    مزيت اين روش ، يادگيري زبان به صورت كاملا عملي است. بسياري از اساتيد آموزش زبان بر اين باور هستند كه مناسب ترين روش براي يادگيري زبان اين است كه به كشور مورد نظر سفر كرده و مدتي در بين مردم زندگي كرد.
    اين بسته آموزشي اين مشكل را حل كرده است و نيازي به سفر كردن به يك كشور ديگر نيست.علاوه بر اين شما با استفاده از اين بسته آموزش زبان قواعد را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش خواهيد ديد و بدون آن كه متوجه شويد كليه قواعد زبان را به صورت ناخودآگاه فرا خواهيد گرفت.
    يادآوري بين زماني مندرج (بر پايه قواي ذهني و به خاطرسپاري اطلاعات جديد در بزرگسالان)
    اصل پيش بيني (پرسش از دانشجو بر اساس آموخته هاي جديد)
    برنامه بر پايه يادگيري زنده : بكار گرفتن زبان آموز در موقعيت هاي روزمره واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است ، درست مثل اينكه در يك كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد.
    بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با يادگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را دارند و بدون اينكه مغز را با اطلاعات غير ضروري و لغات كم كاربرد پر كرد زبان را آموخت.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

فقط ۲۵۰۰۰ تومان

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان يوناني را كامل فرابگيريد)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.